21 Haziran 2009 Pazar

Koşu Defteri

Daha önce koşmaya başladığımdan bahsetmiştim. Ama ne kadar, bi koşu mu; ne sıklıkla, bazı bazı mı; nerede, yer yer mi? Bunları da ekleyeyim ki ne halt yediğimi ben de göreyim.

Koştuğum yer evin hemen yanındaki yeşillik tepede, tepeyi dolanarak en üst noktasına kadar çıkan pist/yürüme yolu. Anlaşıldığı üzere baya bi eğim barındırmakta. Yandaki fotoda turuncu oklarla belirtilmiş rota...

Bir ara hafta içi 3 gün akşam üstü yemekten önce gidiyordum ancak son 10 gündür hiç gidememiştim. En son bu cuma (20 haziran) koştum ve sporun nankör yüzünü bir kere daha gördüm. 10 gün önce 3 çıkış-3 iniş olmak üzere toplam 6 tur (her biri 750m den 4.5km ) rahat koşar hale gelmişken, son seferde 4 turu anca tamamlayabildim. Ani bastıran yağmur da bahanem olmadı değil. Bir süre dinlendikten sonra her bir set arasında 2 dakika olmak kaydıyla hızlı tempo 4x200m daha koştum. Totalde 3.8km...

10 gün ara vermiş olmanın faydası da oldu aslında. Sağ bacağımdaki bazen yürümemi bile zorlaştıran ağrılarım geçti. Daha önce koşarken ve basket oynadığımda pek yüklenemiyordum ancak bu sefer koşu öncesi iyi ısındığımdan olacak hiç bir ağrı hissetmedim.


Hemen grafiğimizi de yapalım efenim. Buyrun işte 4 tur...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder